سیف علی خان آماده است تا در فیلم «Wastelanders» مارول در نقش Star Lord رهبری مسئولیت کند اخبار سری وب

دهلی نو: ایفای نقش سیف علی خان در نقش پیتر کویل، با نام مستعار استار-لرد، در Marvel’s Wastelanders، یک کنسرت معمولی برای ستاره بالیوود نیست. خان به‌عنوان یک طرفدار قدیمی مارول، از انتخاب شدن به عنوان ابرقهرمان نمادین هیجان‌زده بود و تفسیر منحصربه‌فرد خود را از این شخصیت زنده کرد.

برای خان، نقش استار-لرد فقط نقش یک ابرقهرمان نبود، بلکه برای وارد شدن به ذهن یک شخصیت معیوب و پیچیده بود. سیف در همین رابطه گفت: “نوشتن به سادگی درجه یک است. و انجام صداپیشگی واقعاً کارنامه یک بازیگر را گسترش می دهد. به علاوه، بدون هیچ گونه تصویری که حواس شما را پرت کند، می توانید به تخیل خود اجازه دهید. صداپیشگی کاملاً یک کار است. بازی توپ متفاوت برای یک بازیگر، و من از همان ابتدا درگیر بودم. نوشته به سادگی فریبنده بود – هر احساسی به زیبایی ساخته شده بود. وقتی این نقش به من پیشنهاد شد، کاملاً بی‌معنی بود. مارول همیشه نیرویی برای باید در نظر گرفته شود، و پلتفرم Audible فقط حیرت انگیز است.”

علیرغم اینکه خان از دنیاهای مختلف آمده بود، استار-لورد را از نزدیک درک می‌کرد و تلاش کرد تا او را برای شنوندگان، به‌ویژه علاقه‌مندان به مارول که به دنبال بیش از یک گوش دادن به مجموعه‌های صوتی بودند، قابل اعتماد کند. “Star-Lord مبارزات خاص خود را دارد و اشتباهاتی نیز مرتکب شده است، اما در پایان روز، او به مبارزه و پیشروی ادامه می دهد. این چیزی است که من در مورد شخصیت دوست دارم و زیبایی انعطاف پذیری او در نهایت قلاب برای طرفداران سریال است. ،” او گفت.

داستان سریال در آینده ای متناوب دیستوپیایی در دنیای مارول می گذرد که در آن تبهکاران پیروز شده اند و ابرقهرمانان چیزی متعلق به گذشته هستند. فصل اول سریال، Marvel’s Wastelanders: Star-Lord، قرار است به طور انحصاری در Audible در 28 ژوئن 2023 پخش شود. طرفداران می توانند منتظر یک ماجراجویی صوتی حماسی از سیف علی خان و بقیه بازیگران باشند که شامل وراجش هیرجی به عنوان بازیگر می شود. راکت، سوشانت دیوگیکر در نقش کورا، آنانگشا بیسواس در نقش کلکسیونر، مانی دی در نقش اما فراست و هارجیت ولیا در نقش کراون شکارچی.

window.addEventListener(‘scroll’, (event) => {
var script = document.createElement(‘script’);
script.src=”https://connect.facebook.net/en_GB/sdk.js#xfbml=1&version=v5.0&appId=2512656768957663&autoLogAppEvents=1″;
document.body.appendChild(script);
}, { once: true });window.addEventListener(‘scroll’, (event) => {
var script = document.createElement(‘script’);
script.src=”https://connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1&version=v10.0&appId=1911135012435337&autoLogAppEvents=1″;
document.body.appendChild(script);
}, { once: true });

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما