جستجوی ما ایجاد فضای امن جهت ارائه خدمات به مشتریان است

به منظور نظارت مستمر بر فعالیت مدیریت مناطق و شعب استان‌های بانک ایران زمین و همچنین ایجاد فضای صمیمی بین مدیریت و روسای حوزه حراست بانک با مناطق، بازدیدهای استانی مدیریت امور حراست در برنامه کاری مدیریت قرار گرفت.

به گزارش نبض بازار به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ بر همین اساس علیرضا یارقلی مشاور مشاور و مدیر امور حراست به همراه علی فتاحی مدیر امور توسعه سرمایه انسانی و محمد حسینی کنارویی مدیر امور شعب استان‌های بانک با همکاران استان شعب البرز دیدار کردند.

برگزاری همایش “الزامات حراست در بانک” با محوریت تشریح خصوصیات و ملاحظات حراست در سازمان از دیگر مدیریت امور حراست در این سفر بود.

یارقلی در این جلسه وظیفه حراست را از حوادث طبیعی و ایجاد همفکری با همکاران و مراقبت از آنها اعلام کرد و گفت: یکی از مدیریت حراست در استان ها، آشنایی با همکاران این است که این شناخت باعث کشف استعدادها و توانایی های استان و آشنایی با آنها شده است. افراد متعهد و مستعد در بانک خواهند شد.

مدیر امور حراست افزود: همه ما در تلاش هستیم تا در فضای امن خدمات بانک ارائه و خدمات با خیال آسوده از این سرویس ها و خدمات استفاده کنند.

یارقلی ضمن تشریح بخش‌های مختلف امور حراست در بانک، مدیریت مدیریتان: مجموعه حراست در سه حوزه حفاظت و انتظامات، حفاظت از مکان‌ها و تجهیزات حفاظتی اطلاعات تمام خود را به کار گرفته شده است تا از اموال بانک و سرمایه‌گذاری و امنیت امنیت و حراست. کند.

در ادامه فتاحی حراست بانک ایران زمین را مصداق بارز صیانت کردن، پاسداشتن و حمایت از همکاران در مقابل ناملایمات دانستند و گفت: همه تلاش و هدف مدیریت حراست در جهت حمایت و ارتقای سلامت فکری و معنوی و مادی همکاران است.

مدیر امور توسعه سرمایه انسانی افزودن: ما مدیران می‌کنیم شما همکاران به عنوان سرمایه‌های ارزشمند از بانک حمایت و حفظ و ایجاد آرامش و امنیت فکری و روحی و روانی شما با شرایط و شرایط بانکی برای جستجو می‌کنند.

در این جلسه حسینی کنارویی رسالت اصلی را پشتیبانی و مراقبت از مهم‌ترین سازمان یعنی نیروی انسانی آن بیان کرد و گفت: کسانی که در این حوزه مسئولیت دارند واقعاً دلسوز هستند و بیشتر دنبال می‌شوند که در سازمان ایجاد می‌شود.

مدیر امور شعب استان‌ها افزود: ما به عنوان بانکدار وظیفه داریم هوشیار باشیم و با اطلاعات کامل از بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها در جهت انجام امور بانکی همکاری و همراهی داشته باشیم.

محمد رسول خوشنام سرپرست شعب استان در این همایش ضمن ارائه جمع‌آوری عملکرد استان در سال‌های اخیر، گفت: همکاران شاغل در بانک ایران زمین، اطلاعاتی را در نظر می‌گیرند، به مشتری و مدیر مدارک خود را سرلوحه کار خود قرار داده و تمام تلاش خود را در جهت ارائه می‌کنند. خدمات با کیفیت به کار تا رضایت مشتری را جلب کنند.

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده نیروی انتظامی استان البرز به همراه مقامات نظامی استان و رضا جعفری مدیرکل امور اقتصادی استان البرز از مهمانان ویژه این مراسم بودند.

سردار محمدیان در این همایش موضوع امنیت در جامعه را یکی از نیازها بیان کرد و گفت: امنیت به سلامتی دارای اهمیت است و همه ما باید آن را در حوزه اجتماعی حفظ کنیم و شما به عنوان بانکدار در جهت حفظ امنیت دارایی مردم که به شما نیاز دارید. امانت داده شده است کوشا باشیم.

در ادامه مطالبی را در خصوص حفاظتی گفتار و موضوع جعل اسناد بیان کرد و گفت: ما امانت دار مردم هستیم و باید با حفاظت گفتار و صرفه جویی در کلمات، حافظ سرمایه جعفری بتوانیم.

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما