(تصاویر) کراس اوور ۴۵۰ میلیون تومانی هیبریدی گزینه ورود به ایران؟

قوانین واردات، عرضه خودرویی با قیمت کمتر از 20 هزار دلار امکان پذیر است و تعرفه برای خودروهای هیبریدی هم کمتر خواهد بود. با این شرایط باید دید کدام خودروها می‌توانند وارد بازار ایران شوند؟ خودروهای چینی ارزان قیمت از گزینه‌های پرطرفدار هستند و در این بین دیجیاتو یک خودروی هیبریدی چینی هستند که محصولات مشترک وولینگ و جرال موتورز آمریکا را پیشنهاد می‌دهند. آن هم با قیمت ۴۵۰ میلیون تومان در بازار چین.

وولینگ شینگچن

مشخصات فنی وولینگ شینگچن

به گزارش خبرآنلاین، قلب اصلی پیشرانه هیبریدی وول شینگچن را ۲ لیتری چهار سیلندر می دهد. این موتور با یک موتور برقی که ۱۳۴ اسب بخار قدرت دارد، همکاری می‌کند. در رابطه با مجموع قدرت پیشرانه هیبریدی اطلاعاتی در دست نیست. با این وجود وولینگ می‌گوید شینگچن در عرض ۳.۲ ثانیه سرعت خود را به ۳۷ مایل یا ۶۰ کیلومتر در ساعت می‌رساند. این رقم برای شتاب صفر تا صد کیلومتری برابر با ۷.۸ ثانیه است.

وولینگ شینگچن مصرف سوخت بسیار پایینی دارد، البته فعلا روی کاغذ. طبق ادعای سازنده این کراس‌اوور در هر صد کیلومتر جاده‌ای ۴.۶ لیتر بنزین مصرف می‌کند؛ در صد کیلومتری هم مصرف سوخت آن 5.7 لیتر است. طبق ادعای چینی‌ها با یک باک بر این خودرو می‌توان تا ۱۰۰۰ کیلومتر مسافت را پشت سر گذاشت.

وولینگ شینگچن

طراحی ساده، ولی جذاب

از نظر طراحی ظاهری، شینگچن چهره ساده، اما جذابی دارد. این کراس‌اوور اقتصادی بر زبان طراحی «بال متحرک» خلق شده است. در روبروی جلوپنجره مشکی‌رنگ عمودی کاملاً توجه می‌کند. در طرفین جلوپنجره چراغهای باریک و مستطیلی شکل قرار دارند. شینگچن از چراغهای مه‌شکن نیز روی سپر بهره می‌برد. ورودی‌های هوای نسبتا بزرگ و سینی محافظ نقره‌ای از دیگر ویژگی‌های قابل ذکر در روبرو هستند.

در عقب چراغهای اصلی وولینگ شینگچن از مدلهای جدید، ساختاری سرتاسری دارند. این چراغ‌ها از طریق یک نوار مشکی رنگ به هم متصل هستند.

وولینگ شینگچن

داخل بیرونی، کابین شینگچن نیز ساده، اما شکیل و زیباست. سیستم اینفوتینمنت این کراس‌اوور هیبریدی Ling OS نام دارد و به وسیله یک نمایشگر ۸ اینچی و مدیریت می‌شود. جالب است که این سیستم از آپدیت‌های راه دور نرم‌افزاری می‌کند. وظیفه ارائه اطلاعات مورد نیاز راننده را نیز یک نمایشگر بزرگ 10.25 اینچی در پشت فرمان بر مدیریت دارد.

پشتی صندلی‌های ردیف دوم وولینگ شینگچن، تا ۱۴ درجه زاویه می‌گیرند. به همین خاطر سرنشینان این ردیف می‌توانند با خواباندن پشتی، در سفرهای طولانی زندگی کنند. سقف پانورامیک برای این کراس‌اوور به عنوان یک آپشن قابل سفارش است. از این رو می‌توان با سفارش آن، فضای لوکس‌تری را ارائه کرد.

وولینگ شینگچن

با ۴۹۵۴ میلی‌متر طول، ۱،۸۲۰ میلی‌متر عرض، ۱،۷۵۰ میلی‌متر ارتفاع و ۲،۷۵۰ میلی‌متر از فاصله حوزه، وولینگ شینگچنی مشابه با کیا سورنتو دارد. چیزی که در ابتدا باید اشاره کنیم، وولینگ شینگچن با پرداخت ۹۹۸۰۰ یوان در سرزمین مادری قابل خرید است. این رقم معادل ۱۴,۴۵۹ دلار می‌شود.

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما