بررسی تخصصی مزایا و معایب دیزل ژنراتور پیش از خرید مشکلات احتمالی

مصرف سوخت در هر دستگاه ژنراتور بر اساس گرم در هر کیلو وات قدرت در ساعت سنجیده می شود و اگر بخواهیم این عدد را با استفاده از واحد لیتر به دست بیاوریم می توانیم آن را به صورت لیتر در هر اسب بخار در ساعت بیان کنیم. این اعداد و ارقام در دفترچه های راهنمایی که برای این دستگاه ها به خریداران ارائه می ‌شود آورده شده اند و اطلاعات جامعی را به افراد می دهند.

اندازه گیری مناسب ژنراتورهای دیزل برای جلوگیری از کمبود بار یا کمبود نیرو بسیار مهم است.

دیزل ژنراتور

ساختار و تجهیزات صفحه کنترل (تابلو برق) مجموعه برق پشتیبان متفاوت است، و همچنین استفاده و محتوای نگهداری نیز متفاوت می باشد.

در نهایت شما باید براساس نیاز خود از بین موارد قید شده بهترین محصول متناسب با فرایند اجرایی خود را انتخاب کنید.

سیستم سوخت دیزل

آلترناتورهای سری S جدید، زیبایی شناسی و فناوری CoreCooling™ جدیدی را به بازار عرضه کرده اند. ریل ترمینال یک نقطه اتصال برای تمام کابل های موجود در موتور و دینام می باشد، سپس آن ها به ماژول کنترل متصل می شوند.

یک ژنراتور ممکن است به‌عنوان جایگزین در هنگام قطعی برق به کار بیفتد و تنها چند ساعت در سال روشن باشد. همان ژنراتور ممکن است به‌عنوان مولد اصلی به‌کار گرفته شود و به‌شکل پیوسته روشن باشد. کیفیت کار ژنراتور در کاربری‌های مختلف از طریق رتبه‌بندی استاندارد آن تعیین می‌شود.

برای این که گازوئیل به صورت تصفیه شده در اختیار متقاضی قرار بگیرد لازم است از فیلترهای گازوئیل استفاده نمود. از میان  پرکاربردترین فیلترهای گازوئیل که امروزه در  بازار وجود دارند می ‌توان به فیلترهای پیچی اشاره نمود. سیم ها و کابل هایی که از تابلو ATS  به تابلو برق اصلی منتقل می شوند شامل دو مجموعه کابل مدار فرمان و کابل برق ژنراتور هستند.

دیزل‌ها برای دلایل دیگری نیز خریداری شده‌اند، اما باید برای حصول اطمینان به‌طور کامل آزمایش شود.

هدف ما از ساخت موتور ژنراتور دیزلی این بود که با سوزاندن گازوئیل بتوانیم سوخت‌هایی را جایگزین آن کنیم. ژنراتور گازوئیلی دائم کار این امکان را دارد که به صورت همیشگی کار کند و در بیشتر اوقات برای امورات نیروگاهی قابل استفاده است.

یکی از اشکالات عمده دیزل ژنراتورها تولید دی اکسید کربن، اکسید نیتروژن، ذرات معلق و سایر اگزوزهای خطرناک است که در جو آزاد می شوند. کسانی که نگران پایداری محیط زیست هستند ممکن است دریابند که یک ژنراتور تولید گاز طبیعی گزینه بهتری است زیرا سوخت پاک کننده ای است. هنگامی که شما خاموشی را تجربه می کنید، یک دیزل ژنراتور بسیار خوب و قابل اطمینان اثبات می شود و سیستم های قدرت حیاتی شما را برای مدت طولانی کار می کند. این زمان خرابی را به حداقل می رساند تا تسهیلات شما ضررهای مالی قابل توجهی را تجربه نکند در حالی که منتظر بازگشت برق هستید.

دیزل ژنراتور لوول مانند بقیه دیزل
ژنراتورها نیاز به تعمیر و نگهداری منظم و دقیق در فواصل زمانی معین دارند. اما مهمترین
مورد دیزل ژنراتور لوول که معمولاً باید سرویس شود موتور است.

امروزه دیزل ژنراتور هایی تولید می شوند که قابلیت های ویژه ای برای کنترل انرژی دارند. تست دیزل ژنراتور بعد از نصب دستگاه و یا شروع فعالیت بعد از وقفه زمانی طولانی انجام می‌شود.

در راستای یافتن راه‌هایی مؤثر برای ابداع دیزل ژنراتور، دانشمند آلمانی صدمات جسمانی بسیاری را متحمل گشت اما در آخر با ارائه یک دستگاه تولید برق خاص به موفقیت دست یافت. مصرف سوخت در دیزل ژنراتورها به عوامل مختلفی از جمله ظرفیت ژنراتور، ساعات کارکرد، بار مصرفی، روش خنک کاری ژنراتور و کیفیت سوخت وابسته است.

دیزل ژنراتور

کشور ژاپن با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های صنعتی، تولید انواع دیزل ژنراتور را طبق استاندارد جهانی به انجام رسانیده است. قیمت‌های پایین این محصول در مقابله با سطح کیفی بالای آن، ارزش خرید دستگاه را بالا برده است. دیزل ژنراتورها با حالت های عملکرد متفاوت
ممکن است طراحی سیستم متفاوتی داشته باشند.

ژنراتور برق اضطراری

جهت استفاده از خدمات پس از فروش دیزل ژنراتور در آبیاران با شماره های کارشناسان مرتبط تماس بگیرید. در صورتی که قصد دارید برای مصارف محدود، یک مولد برق پرتابل در اختیار داشته باشید، استفاده از دستگاه موتور برق به شما پیشنهاد می شود. با خرید موتوربرق، می‌توانید نیروی الکتریکی تکفاز لازم برای روشن کردن تجهیزات الکتریکی در منزل را تامین کنید. استفاده از موتور برق کوچک برای مصارف محدود در کارگاه‌های برون شهری، کمپ های تفریحی و امور کشاورزی نیز رایج است.

این یک کلید مکانیکی است که اتصال ژنراتور به بار را همزمان با منبع تغذیه شبکه متوقف می‌کند. هنگامی که برق اصلی در مدار وجود دارد، اتصال همزمان یک ژنراتور برق باید با کنترل‌ های ویژه انجام شود تا آنها به طور موازی کار کنند. بدون این سیستم کنترل، ممکن است آسیب جدی به آن وارد شود و منجر به آتش سوزی شود. شرکت رویان صنعت یکی از بزرگ ترین مراکز فروش و ارائه خدمات تعمیر و نگهداری دیزل ژنراتور یا همان مولد برق در سراسر کشور به شمار می آید.

اگر موتور دارای اگزوز نباشد موجب داغ کردن و خفه شدن موتور می شود.

از شفتی تشکیل شده است که با انرژی مکانیکی موتور و چندین آهنربا دائمی نصب شده در اطراف آن می چرخد ​​و در نتیجه میدان مغناطیسی ایجاد می شود. این میدان مغناطیسی به طور پیوسته به دور یکی دیگر از اجزای مهم دینام که استاتور است می چرخد. این مجموعه ای از هادی های الکتریکی مختلف است که روی یک هسته آهنی پیچیده شده است. اصل القای الکترومغناطیسی می گوید که اگر هادی الکتریکی ساکن بماند و میدان مغناطیسی به دور آن بچرخد، جریان الکتریکی القا می شود.

دیزل ژنراتور C550D5 بهترین چگالی انرژی را در سطح خود ارائه می‌دهد و به مشتریان جهت کاهش هزینه‌ها بسیار کمک می‌کنند. این دستگاه در انواع برندهای متنوع در بازار موجود هستند که شما به راحتی آن ها را می توانید خریداری کنید.

  • رابط کاربری یا همان کنترل پنل (Control Panel) پل ارتباطی کاربر با دستگاه می باشد که از طریق آن کاربر می تواند دستگاه مورد نظر خود را روشن یا خاموش نموده یا سایر عملیات های آن را نظارت و بررسی کند.
  • ساعت کار سرویس کلی و اساسی یک ژنراتور گازوئیلی چنانچه در بهترین حالت استاندارد از آن استفاده شود حدود ساعت بیان شده است، ولی باید دانست که همه این ها تقریبی بوده و ساعت مشخصی برای آن معین نشده است.
  • بنابراین سرعت تولید برق آن‌ها، مناسب برای فعالیت‌های دریایی می‌باشد.
  • سلام جناب خمری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت.
  • دیزل ژنراتور لوول مانند بقیه دیزل
    ژنراتورها نیاز به تعمیر و نگهداری منظم و دقیق در فواصل زمانی معین دارند.

در نهایت می توان اینگونه بیان نمود که موتورهای دیزلی که قادر به تولید نیروی الکتریکی از نیروی مکانیکی می باشند همان دیزل ژنراتور ها هستند.

خدمات پس از فروش

میزان مصرف سوخت در این دستگاه ها از اهمیت زیادی برخوردار است و بایستی مورد بررسی قرار بگیرد. میزان مصرف سوخت توسط دیزل ژنراتورها همیشه حائز اهمیت است و مشتریان به دنبال محصولاتی هستند که با کم ترین مصرف انرژی بیشترین بازدهی را داشته باشند.

دیزل لوول سالانه بیش از 60 هزار موتور دیزلی تولید می‌کند که این دیزل‌ها با «ژنراتور استامفورد چین» کوپله شده و دیزل ژنراتور لوول تولید می‌شود.

علاوه بر وظایف شناخته شده مانند تأمین توان پس از قطع شبکه، دیزل ژنراتورها به‌طور معمول شبکه‌های قدرت اصلی در سراسر جهان را به دو راه مجزا پشتیبانی می‌کنند. وقتی دیزل ژنراتور کار می کند، در طی فرآیند احتراق گرما تولید می شود.

ژنراتور ها نیز همچون موتور های دیزل بر اساس برند و کارخانه سازنده دارای کیفیت و قیمت متنوع هستند.

معمولا این مدل دیزل ها دارای تریلر بوده و قابلیت جابجایی شدن را خواهند داشت و به این ترتیب می توانند در مکان های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. دیزل ژنراتورهایی که دارای چنین ویژگی هایی هستند از رطوبت و صدمه در امان مانده و می توانند طول عمر بیشتری داشته باشند. به دلیل عدم دسترسی  به برق، استفاده از ژنراتور در مکان های این چنینی بسیار ضروری است. در معادن با خرید و یا اجاره دیزل ژنراتورها برق مورد نیاز در عملیات استخراج و انرژی لازم برای تجهیزات سنگین مانند ماشین حفاری، تسمه نقاله و جرثقیل تأمین می شود.

در برخی موارد خاص، تحویل و استارت دیزل ژنراتور در محل انبار شرکت آبیاران نیز به همراه آموزش‌های مورد نیاز نصب و راه‌اندازی امکان پذیر است.

دیزل ژنراتور

بازه توان تولیدی ۱۰ تا ۲۰۰۰ کیلوولت محصولات پرکینز، امکان انتخاب و استفاده از آن‌ها را متناسب با نوع فعالیت به وجود آورده است.

بسته به نوع ژنراتوری که خریداری می‌کنید و شرایط کاری، مصرف سوخت متفاوت است.

  • یکی از خصوصیات و ویژگی هایی که این قطعه دارد این است که دارای عایق بندی صوتی بسیار مناسبی است که می توان گفت این عایق بندی صدای دیزل ژنراتور را بسیار کم می‌کند.
  • اندازه این مواد ممکن است به حدی ریز و کوچک باشد که با چشم دیده نشوند.
  • کنترل پنل دیزل ژنراتور از ابزار های متعددی برای کنترل و نظارت اجزای مختلف ژنراتور گازوئیلی استفاده نموده است از این ابزار برای سنجش میزان فشار روغن موتور ژنراتور و درجه حرارت مایع سرد کننده نیز استفاده می شود.
  • انجام مقایسه میان دیزل ژنراتورهایی که با گازوئیل کار می کنند و ژنراتورهای گازی، در جهت بررسی تفاوت های موجود در مصرف سوخت آن ها صورت می پذیرد.

و از آن پس استفاده از موتور دیزل در سطح گسترده رواج یافت به صورتی که در سال ۱۹۳۹ یک چهارم از کشتی ها و شناورهای فعال در آب های جهان به موتور دیزل مجهز شدند.

مجموعه موتور دیزل، ژنراتور و تجهیزات جانبی مانند پایه، سیستم کنترل، سیستم توقف، سیستم خنک‌کننده و سیستم راه‌انداز را «سِتِ ژنراتور» (GenSet) می‌نامند. شرکت رادوکو در قالب سهامی خاص و با سرمایه بخش خصوصی فعالیت خود را در زمینه واردات ، تامین و تجهیز انواع قطعات صنعتی آغاز نمود. سیستم موتوری ژنراتورهایی که با استفاده از گازوئیل کار می کنند به گونه ای است که قبل از شروع به کار باید گرم شوند و در هنگامی که نیاز به سوخت گیری دارند لازم است دمای آن ها تا حد معینی پایین بیاید.

امروزه نیز یکی از متداول ترین کاربردهای آن استفاده جهت تأمین انرژی پشتیبان یا استندبای تأسیسات و سیستم ها در مکان ها و صنایع مختلف است. در حالت کلی از این وسیله در حالت های زیر استفاده می شود و کاربرد دارد. بسیاری از مشتریان ژنراتور برق خانگی به دنبال خرید ژنراتور برق های گازی هستند و علت این ایده صدای کمتر و نداشتن دردسر تهیه سوخت این ژنراتورها می باشد.

گاز اگزوز از طریق توربو شارژر عبور می کند تا باعث چرخش آن در محل نصب شود. همان طور که پیش تر گفتیم یکسری امکانات در ژنراتورها مخصوصا ژنراتورهای جدید وجود دارد که استفاده از آنها را برای ما راحت تر می کند. هر ویژگی اضافه در دیزل ژنراتور افزایش قیمت محصول را هم به دنبال خود دارد.

بسته به کاربری شما و میزان ظرفیتی که از دیزل ژنراتور انتظار دارید، می توانید محصول مورد نظر خود را از میان این تنوع کالا و برند انتخاب کنید.

ژنراتور دائم کار همانطور که از نامش آن پیداست به طور دائم کار کرده و هیچ وقفه ای ندارد و معمولا برای تامین برق دیتا سنترها مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه فوق العاده و کاربردی در انواع گوناگونی تولید می شود که هرکدام از آن ها ویژگی ها و کاربردهایی دارند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم. ژنراتور استندبادی زمانی به کار می رود که شما با قطعی برق مواجه می شوید و با تمام توان برق مورد نیاز را تامین می کند، این نوع ژنراتور معمولا در بیمارستان ها و مناطق مسکونی کاربرد دارد. باز هم، مشابه یک خودرو، موتور دیزلی برای شروع به کار یک موتور الکتریکی کوچک لازم دارد.

میزان مصرف سوخت را با بررسی این دو پارامتر می‌توان به صورت تخمینی مورد محاسبه قرار داد. از سویی دیگر شرایط محیطی مورد نصب این دستگاه، بر میزان مصرف سوخت محصول تأثیر می‌گذارد. شرایطی مانند درجه حرارت و رطوبت و همچنین مقدار فاصله ارتفاعی محیط از سطح دریا، جزء شرایط مهم و قابل بررسی می‌باشند. موتور جزء اصلی هر وسیله‌ای بوده که در دیزل ژنراتور نیز نقش تولید انرژی مکانیکی را دارد.

همچنین پنجره ها یا کانال های ورودی هوای تازه و تخلیه هوای گرم را بازرسی کنید تا مطمئن شوید بسته یا مسدود نشده اند. در صورت بروز هرگونه نشتی در سیستم اگزوز که معمولاً در نقطه اتصال، نقطه جوش ها و واشرها رخ می دهد؛ محل نشتی را پیدا کنید و بلافاصله توسط تکنسین های فنی آن را رفع کنید. با این وجود، همیشه مطمئن شوید که سیستم های مختلف دیزل ژنراتور شما سرویس می شوند.

زیرا می توان آنها را بدون ایجاد زمان تأخیر به سرعت روشن و خاموش کرد.

باید توجه داشت که برای نصب و راه اندازی دیزل ژنراتور بایستی از کابل هایی استفاده نمود که به صورت چند رشته ‌ای و تک رشته ای ساخته شده اند. امروزه انجام کابل کشی دیزل ژنراتور با استفاده از روش های مختلفی انجام می شود که با توجه به موقعیت قرارگیری دستگاه و شرایط موجود در محل انتخاب می گردند.

آبادیزل ضمانت می‌کند حمل‌و‌نقل دیزل ژنراتور کامینز صحیح و اصولی انجام شود و پس از نصب دستگاه کار خود را به اتمام برساند. دیزل ژنراتورها بسته به وسعت و میزان مصرف محل مورد استفاده انواع مختلفی دارد.

برای اینکه عملکرد بهتری از ژنراتور گازوئیلی ببینید، باید به آن رسیدگی کنید.

وسیله‌های مورد استفاده در حمل و نقل جاده‌ای نیاز مبرمی به برق دارند. استفاده از دیزل ژنراتور‌های حمل شونده با موتور دیزل مناسب و توان باری معین، می‌تواند سرعت رشد صنعت حمل و نقل جاده‌ای را در یک کشور افزایش دهند. برای اینکه بتوانید از قطعات ژنراتور دیزلی به مدت طولانی استفاده کنید، باید اموراتی جهت افزایش عمر آن‌ها انجام دهید. استفاده از سیستم روان کاری، عملکرد قطعات را بهبود می‌بخشد و طول عمر بالایی را به آن‌ها می‌دهد.

این همزمانی شامل جور کردن ولتاژ، فرکانس و فاز قبل از اتصال ژنراتور به سامانه است. از دست رفتن همزمانی پیش از اتصال می‌تواند باعث یک اتصال کوتاه جریان بالا یا ساییدگی و پاره گی در ژنراتور یا تابلواش شود. فرایند همزمان سازی می‌تواند به صورت خودکار به وسیلهٔ یک ماژول سنکرون ساز خودکار انجام گیرد. همزمانساز خودکار ولتاژ، فرکانس و پارامترهای فاز و ولتاژهای باسبار زمانیکه سرعت توسط موتور فرماندار یا ECM (ماژول موتور کنترل) تنظیم می‌شود را از ژنراتور می‌خواند.

ارائه بهترین قیمت بازار در کنار جلب رضایت و حفظ و نگهداشت مشتریان، از مهمترین استراتژی‌های هلدینگ «آبیاران پویان آذر» در طول سالیان طولانی فعالیت اقتصادی آن است. قیمت فروش دیزل ژنراتور بر حسب توان، کشور سازنده محصول، برند، سال ساخت و همچنین با توجه به نوسان نرخ ارز متغیر است.

آهنگ جدید

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما