با جت ترید، آرون راجرز درخواست خود را دریافت می کند تیمی که از او ناامید است

راجرز با یکی از بهترین فصول خود پاسخ داد و در درصد کامل (70.7) و پاس های تاچ داون (48) پیشتاز لیگ شد – و یک باخت دیگر در بازی قهرمانی کنفرانس.

راجرز در آن فصل خارج از فصل، به طور خصوصی و در حضورهای عمومی در پادکست ها و حتی خورش می نوشید همانطور که او میزبان مهمان بود نمایش بازی تلویزیونی “خطر!” تنش در آوریل 2021 به اوج خود رسید، زمانی که ESPN گزارش داد که راجرز درخواست داد و ستد کرده است.

در ژوئیه 2021، راجرز از مینی کمپ اجباری صرف نظر کرد اما بعداً در کمپ آموزشی شرکت کرد و در اولین کنفرانس خبری خود به این شکاف پرداخت. او در توضیح تمایل خود برای ایفای نقش بیشتر در تصمیم گیری های پرسنل تیم گفت: “من فقط تمایل خود را برای مشارکت بیشتر در گفتگوهایی که مستقیماً بر شغل من تأثیر می گذارد ابراز کردم.”

اما فصل به همان اندازه با عملکرد راجرز مشخص شد که دلایل غیبت او. آزمایش کرونای او در نوامبر مثبت شد، ماه‌ها پس از اینکه به خبرنگاران گفت که در برابر این بیماری «ایمن‌سازی» شده است. راجرز در آن ماه در دو مصاحبه پادکست، دستور واکسیناسیون لیگ و “فرهنگ بیداری” را محکوم کرد. NFL بعداً او را به دلیل نقض پروتکل‌های بازیکنان واکسینه نشده، که شامل نپوشیدن ماسک در کنفرانس‌های خبری هفتگی و شرکت در مهمانی هالووین می‌شد، 14650 دلار جریمه کرد.

علیرغم درگیری‌ها، راجرز در فصل 2021 باز هم درخشید، با زدن 37 پاس تاچ داون تنها به 4 رهگیری، NFL را در رتبه‌بندی پاسورها هدایت کرد و Packers را به رکورد 13-4 در طول یک کمپین MVP دیگر هدایت کرد. این تیم در دور تقسیمی پلی آف شکست خورد، اما راجرز آن فصل خارج از فصل، قرارداد خود را با 150 میلیون دلار به صورت تضمینی تمدید کرد.

در مارس 2022، پکرز آدامز را به لاس وگاس رایدر مبادله کرد و حمله پکرز با مشکل مواجه شد. گرین بی پلی آف را از دست داد و آخرین بازی فصل خود را به دیترویت لاینز باخت، تیمی که راجرز 18 بار در دوران حرفه ای خود شکست داده است.

از آنجایی که گزارش‌های مربوط به علاقه راجرز به جت‌ها در رسانه‌های اجتماعی در هفته‌های منتهی به معامله منتشر شد، بازیکنان جت آشکارا برای خدمات او رقابت کردند. احمد گاردنر، مدافع کرنر جت‌ها که با نام سس شناخته می‌شود، پس از شکست تیم در فصل گذشته گرین بی، کلاه پنیری هواداران پکرز را بر سر داشت. او کلاه را در کنار سایر هم تیمی های جت سوزاند در ویدیویی که برای استخدام راجرز است.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما